دیوانگی من

اینجا که می آیی غم هایت را پشت در بگذار ، سپرده ام کسی گم و گورشان کند

دیوانگی من

اینجا که می آیی غم هایت را پشت در بگذار ، سپرده ام کسی گم و گورشان کند

آدم ها با قلم شان حرف میزنند ،
اشتباه نکنید ،
مخاطب خود قلم است،
حکم چاه را دارد!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۴۶
    ماهی
  • ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۶
    نقشه

ایفل

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ق.ظ

زندگی های غرقِ در عطرهای فرانسوی. نه اینکه از عطر به طور کلی بدم بیآید، یا حتی با نوع خاص فرانسوی اش مشکلی داشته باشم. حتی غرق شدن، گاهی چشم نواز میشود. زندگی هم اصولا بد نیست. اما این عبارت باز هم آزارم میدهد.

۹۲/۰۹/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمدهادی شادمهر

نظرات  (۱)

نوشته هاتون همه شون یه جور خاص خوبین! خیلی خوب!

بعد اینکه
جمله آخرتون خیلی خوب بود :)
وقتی حس غربت می کنم می گم من یه حبیب دارم فقط... یا حبیب من لا حبیب له...

من یه بار دیگه م پارسال همینکارو کرده بودم. فقط به خواهرم گفته بودم. اونم مامان و بابامو تو خونه نگه داشته بود به زور که من برسم! 
عجیب خوشحال میشن. یه جور خاصی...
یه بارم داداشم از سربازی اومدنی اینکارو کرده بود که فقط به من گفته بود...
اصلا خواهر و برادرها به درد همین روزها می خورن دیگه :دی

پاسخ:
نظر لطفتونه، شیوه هوشمندانه ای رو پیش گرفتید که از زیر انتقاد کردن در برید.

"خدا کنه هیچ وقت یادمون نره فقط خدا رو داریم"

خواهر و برادرها به درد خیلی روزها میخورند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی