دیوانگی من

اینجا که می آیی غم هایت را پشت در بگذار ، سپرده ام کسی گم و گورشان کند

دیوانگی من

اینجا که می آیی غم هایت را پشت در بگذار ، سپرده ام کسی گم و گورشان کند

آدم ها با قلم شان حرف میزنند ،
اشتباه نکنید ،
مخاطب خود قلم است،
حکم چاه را دارد!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۴۶
    ماهی
  • ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۶
    نقشه

ماهی

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

- خیلی نگرانشم. داره روی لبه راه میره. حیفه که لیز بخوره.
میشه باهاش صحبت کنی و بکشیش کنار؟

+ مممم. فکر نکنم فایده داشته باشه. اون قدری که تو میتونی کمکش کنی من نمی‌تونم.

- آخه میترسم وابسته بشه.

+ خب بشه. مگه دوستش نداری؟

- چرا، دارم. ولی نمی خوام وابسته بشم بهش. اون اگه وابسته بشه و من نشم... .

+ باشه باهاش صحبت می‌کنم.

۹۵/۱۱/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمدهادی شادمهر

نظرات  (۱)

۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۵ محمود حسین پور
الکیه برادر من
همش الکیه
پاسخ:
چی الکیه!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی